W Bachata Store zależy nam na Twoim pełnym zadowoleniu z zakupów. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś usatysfakcjonowany produktem, oferujemy prosty i przejrzysty proces zwrotów oraz możliwość złożenia reklamacji.
Zwroty
Masz prawo zwrócić zamówione produkty w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny. Aby dokonać zwrotu:
- Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz w przesyłce lub pobierz go z naszej strony internetowej.
- Zapakuj produkty w oryginalnym opakowaniu, wraz z formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu.
- Odeślij paczkę na nasz adres podany na formularzu, korzystając z preferowanej metody wysyłki (np. Paczkomaty InPost, kurier).
Pamiętaj, że zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, z oryginalnymi metkami i opakowaniami.
Koszt zwrotu pokrywa kupujący, chyba że produkt okazał się wadliwy lub nastąpiła pomyłka z naszej strony.
Reklamacje
Jeśli otrzymany produkt ma wady fabryczne lub nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo złożyć reklamację. Aby to zrobić:
- Skontaktuj się z nami mailowo na adres sklep@bachatastars.pl, podając szczegóły reklamacji, numer zamówienia oraz zdjęcia wadliwego produktu.
- Wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do paczki, w której odeślesz reklamowany produkt na nasz adres.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Jeśli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy Ci pełen koszt zakupu, w tym koszty przesyłki, lub zaoferujemy wymianę produktu na nowy – zgodnie z Twoim wyborem.
Zwrot środków
Po zaakceptowaniu zwrotu lub reklamacji, środki zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano płatności, w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.
Dzięki temu jasnemu i przyjaznemu procesowi, możesz dokonywać zakupów w Bachata Store z pełnym poczuciem bezpieczeństwa. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my z przyjemnością pomożemy.